Träning vecka 7

baks.axlJaha, då var jag helt sjukskriven, men lyckligt nog inte p.g.a. risk för förtidig förlossning. Jag kan alltså fortsätta träna på lugnt precis som jag gjort hittills. Känns oerhört bra då träningen får mig att må bra även om den är löjligt lugn i jämförelse med som ”ogravid”.

Så här såg veckans träning ut:

  • Måndag – Styrka (Rygg/baksida axlar/biceps)
  • Tisdag –   Gymkondis (20 min roddmaskin, 20 min sittcykel)
  • Onsdag – Styrka (Bröst/axlar/triceps)
  • Torsdag – Gymkondis (20 min roddmaskin, 25 min sittcykel)
  • Fredag – Styrka (Ben) + 30 min sittcykel
  • Lördag – Styrka (Rygg/baksida axlar/biceps)
  • Söndag –  Gymkondis (30 min crosstrainer + 30 min sittcykel) - ska jag snart köra medan barnen är hos bästa grannarna eftersom mannen är i USA. Igen. Blev 2o min spinning + 30 min sittcykel istället.

Anna

Trend o träning är en av Sveriges största träningsbloggar med en skön mix av trender, övningstips, mode, kost och test av nyheter. Du får följa Anna Lissjanis liv med 4 barn och en karriär som frilansande personlig tränare, yogainstruktör, layoutare och illustratör. Ett brinnande träningsintresse, massor av inspiration, humor och allvar du bara inte får missa!

2 Comments

  1. Hahaha, jag vet inte om träning VARJE DAG egentligen räknas som löjligt lugnt ens för oss som INTE är gravida med tvillingar, men kör i vind då ;) .

  2. Kvantitiet men ingen direkt kvalité Soffan! :) Min cykling i gymmet är lugnare än en promenad..

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *