Träning vecka 7

20 februari 2011

baks.axlJaha, då var jag helt sjukskriven, men lyckligt nog inte p.g.a. risk för förtidig förlossning. Jag kan alltså fortsätta träna på lugnt precis som jag gjort hittills. Känns oerhört bra då träningen får mig att må bra även om den är löjligt lugn i jämförelse med som ”ogravid”.

Så här såg veckans träning ut:

  • Måndag – Styrka (Rygg/baksida axlar/biceps)
  • Tisdag –   Gymkondis (20 min roddmaskin, 20 min sittcykel)
  • Onsdag – Styrka (Bröst/axlar/triceps)
  • Torsdag – Gymkondis (20 min roddmaskin, 25 min sittcykel)
  • Fredag – Styrka (Ben) + 30 min sittcykel
  • Lördag – Styrka (Rygg/baksida axlar/biceps)
  • Söndag –  Gymkondis (30 min crosstrainer + 30 min sittcykel) - ska jag snart köra medan barnen är hos bästa grannarna eftersom mannen är i USA. Igen. Blev 2o min spinning + 30 min sittcykel istället.

You Might Also Like

2 Comments

  • Reply soffan 20 februari 2011 at 12:41

    Hahaha, jag vet inte om träning VARJE DAG egentligen räknas som löjligt lugnt ens för oss som INTE är gravida med tvillingar, men kör i vind då ;) .

  • Reply Anna 20 februari 2011 at 12:45

    Kvantitiet men ingen direkt kvalité Soffan! :) Min cykling i gymmet är lugnare än en promenad..

  • Leave a Reply

    Follow on Bloglovin