Kontakta

anna_port

Vill du komma i kontakt med mig vid frågor om träning, intresse för annonsering, personlig träning eller andra uppdrag? Välkommen att maila till Anna Lissjanis på: trendotraning@gmail.com

39 Comments

  1. ser jätte fin ut bloggen ska titta mer när jag inte är själv med båda barnen. dom vaknade båda 2 igen så de va inte lugn och ro länge

  2. Tack desamma! Känner igen mig. Lovar att det blir lättare när barnen är större. Det har sån glädje av varandra oxå när man har barn tätt. Leker jättebra även om det blir en hel del bråk oxå. Ha en skön kväll!

  3. Hej Anna. Jag undrar lite över om det är någon tid på dygnet som det är bättre eller sämre att träna på. Tex. om det är bättre att träna på kvällen om man vill förbränna mer, eftersom ens egen förbränningen är lägre då?
    Tack för en jätte bra blogg.
    /Jill

  4. Du var ju så himla snygg i helgen!
    Alla var helt röda o svettiga och din frisyr rörde sig inte en mm!!

  5. Tack Suz, vad gullig du är, men jag var väl en av de rödaste? Var jag inte? Är alltid självkritisk. Du själv verkar vara en riktig cooling… :)

  6. Want more clients and customers? We will help them find you by putting you on the 1st page of Google. Email us back to get a full proposal

  7. Hej! Tack för idag o tack för recensionen! Jättefina bilder du tar! Hoppas du hade en kanonhelg! Vi hörs o läses! :)

  8. Hej Anna!

    Supersnygg och bra träningsblogg!!:)

    Kram Maria (Milinns mamma)

  9. Hej tjejen! Gillar din blogg! Ska pyssla mer med min i sommar….jobbar som tokig nu, ska försöka hinna till yogan i vasaparken också, kanske ses där?

  10. Tack Ann-Sofie! Ja, ibland är det svårt att hinna med allt man vill göra. Som att gå på Yoga t.ex. Hinner tyvärr inte, men vi ses säkert någon annan stans! :)

  11. Bäst för miljön är ändå kranvatten! :) bra träningsschema, längtar efter lugnare tider på jobbet så ska jag också träna mer! :) är du sugen på Sthlm maran nästa år?

  12. Ja Ann-Sofie – du har så rätt! :)

    Maran vill jag genomföra någon gång i livet, men har just nu andra mål som krockar. Ska du springa nästa år?

  13. Ja! 3e gången gillt för mig. Skaförsöka få ihop ett gäng tjejer som aldrig sprungit, så om du har några i din omgivning som vill ha coachning hela vägen, skicka dem till mig!

  14. Oj – vad duktig du är! Det ska jag komma ihåg & slussa dem vidare till dig! :)

  15. Hoppas du får en jättefin semester! Blev glad ledsen o rörd när jag läste om dina änglabarn! Snyggt jobbat med sommarformen också! Kram från Värmland!

  16. Hittade till din blogg idag med hjälp av hälsoartiklar.se och det är jag glad över att jag gjorde – En riktigt härlig och inspirerande blogg har du!

    Själv sitter jag hemma (bänkad och klar) för DN-galan :-)

  17. Tack Petra, vad roligt att du hittat hit. Mycket välkommen!

    Jag ska också titta nu. Ha en trevlig kväll!:)

  18. Hej och tack för en kanonblogg!

    Jag har funderat länge på att tvätta mina löparskor?
    Ska/kan man göra det? Isf hur?

    Nicke

  19. Hej Nicke!

    Tack själv för att du läser! :)

    Visst kan du tvätta dina löparskor på låg temperatur i tvättmaskinen (ca 30-40°). MEN om du springer väldigt mycket och satsar på tävlingar mm bör du undvika det då sulan kan tappa dämpning en aning/torka ut. Tvätta då hellre bara i handfatet med en diskborste på själva tyget och inuti skon med lite tvättmedel.

    Rådgör gärna med en försäljare av löparskor. Lycka till! :)

    Mvh/Anna

  20. Hej Anna!

    Gillar verkligen din Blogg tjejen!!! Som nybliven mamma vill man komma igång långsamt och sunt.
    Vill tipsa om en produkt som lanserades förra veckan i Sverige. Perfekt för alla nyblivna mammor som vill få med överkroppen under barnvagnspromenaderna. Motståndet går att ställa in efter behov. Bra Cardio träning!

    http://www.lovehandles.nu

    Mvh

    Lisa

  21. Tack Lisa & grattis till bebisen! :)

    Bra tips! Det ska jag kolla upp. Dyker nog upp här på bloggen inom kort.

  22. Hej!

    Bara en nyfiken fråga: Googlade på super saturday och råkade ramla förbi din blogg och såg att du är från Jormvattnet. Det är inte så att Jonas Jonasson är en släkting till dig, tyckte ni var lite lika? Det är en gammal kompis till mig:).

  23. Hej Elin! Jo – honom känner jag MYCKET väl. Det är min lillebror! :)

    Tänk vad världen är liten..

  24. Hej Anna! Fastnade i din blogg här på morgonen, jag är hemma med magsjuka och tyckte att jag behövde lite inspiration :)
    Jättefin blogg, bra innehåll och vettiga åsikter. Tack!

  25. Tack själv Marie! Vad roligt att du gillar bloggen. :)

    Krya på dig! Magsjuka är inte roligt..

  26. Åh vad fin du är! Men…nu blir du inte med på mitt fjällöppass på Workout Åre nästa år? Gissar jag! :) SKöt om dig o the bumps o pojkarna o familjen! kram

  27. Du inspirerar! Saknar dock att kunna kommentera dina inlägg (eller är jag knäpp som inte fattar hur man gör?, hiih) Iaf: tack för en intressant och ärlig blogg!

  28. Hej, och tack för en kanonblogg!!
    Jag vill tipsa om en produkt som hjälpt mig mycket med att mjuka upp bla ryggen och få bort muskelknutar. Den heter Hook of Sweden och är en akupressurkrok. Enkel att använda och så skön….. http://www.hookofsweden.se

    Tack!

    Karin

  29. Hej, vilken bra träningsblogg du har skapat! Den är sannerligen en bra inspirationskälla. När jag läser din blogg så undrar jag ofta hur du lägger upp din träning. Du tränar mycket och målmedvetet och jag undrar hur du lyckas balansera detta med två små barn samt två till på väg(grattis:). Kan du inte skriva lite om hur du gör för att få vardagen att fungera? Jag tränar själv mycket och är just nu föräldraledig men jag kan känna en oro inför framtiden då jag ska börja jobba, och den nya vardagen med små barn tar vid. Hur ska jag få allt att fungera? Men då läser jag din blogg och blir oftast lugn för du kan ju få vardagen att fungera vilket även jag då borde kunna få. tack igen för bra läsning! Hanna

  30. För mig som även är överviktig men tränar regelbundet flera gånger i veckan och nu ”till råga på allt” som en person uttryckte det, är gravid också har jag lärt mig att ge mördande blickar tillbaka. Dock finns de där dagarna när man ser sig själv i spegeln och känner sig extra ful, kanske lite omotiverad men ändå släpat sig iväg till gymmet, för jag vet hur bra jag mår efteråt, och att då få en sådan blick gör att man bara vill åka hem och lägga sig i soffan igen.

    Tack för en jättebra blogg och kul att följa dig genom graviditeten då jag skälv bara ligger 2 veckor före!
    //Jenny

  31. Jenny – det är bra att du inte låter dig hindras av negativa blickar, och många gånger inbillar man sig nog bara att de tittar. Vi har alla dagar då vi känner oss extra fula, men gymmet är ingen plats där man ska va fin tycker jag. Där ska man svettas & må bra!

    Grattis till graviditeten. Hoppas du njuter & myser & struntar i vikt & dieter den här tiden.
    KRAM!

  32. Hej anna! Du rä pt vill jag minnas? Din man i alla fulla fall? Jag funderar på att läsa nu den 1 juni hos the acadamy. vad tror/tycker du om deras utbildning? har du någon erfarenhet av den? finns det något mer man ska tänka om man vill utbilda sig till pt? är det ett jobb du rekomenderar, tusen frågor ;) tacksam för svar! =) Hadet fins och sent grattis till bebbisarna! ;)

  33. Dagens tips:
    AIDS-Loppet som är den 22 maj på Gärdet, Stockholm. Det kostar 150kr att delta och avgiften går oavkortat till UNICEF.

    Det är läkarstudenter från Karolinska Institutet som anordnar loppet helt ideelt. Förutom loppen i sig är det lite folkfestkänsla med uppträdanden och mingel. Man kan springa 5 km eller 10 km och tidtagning finns via Racetimer. Det är sanktionerat av idrottsförbundet via IFLinnéa.

    Spana in mer på http://www.aidsloppet.se

    mvh
    Susanna

Comments are closed.